Opel Manta GSe ElektroMOD no pagātnes uz nākotni
Opel Manta GSe ElektroMOD ir neparasts auto, bet īsta modernizēta klasika. Sākotnējais modelis dzimis pagājušā gadsimta 70. gadu vidū. Tad modelis varēja lepoties ar 105 zirgspēku benzīna dzinēju ar tiešo iesmidzināšanu, kā arī pazeminātu balstiekārtu.
Mūsdienu modifikācija, kā jūs droši vien jau sapratāt no nosaukuma, atteicās no iekšdedzes dzinēja par labu elektromotoram. Vienīgais agregāts, kas atrodas uz automašīnas aizmugurējās ass ar 108 kW jaudu, darbojas kā motors. vai 147 ZS un 255 ņūtonmetru griezes moments.
Tajā pašā laikā tīri apkārtnei tika pievienota mehāniskā četrpakāpju pārnesumkārba, kas palīdz organizēt dinamiskāku automašīnas iedarbināšanu. Lēmums, jāatzīst, ir nestandarta, par ko modeļa inženierus un konstruktorus var tikai uzslavēt.
Runājot par Opel Manta GSe ElektroMOD izskatu, automašīna ir pelnījusi retro modeļa statusu. Dizaineri centās pēc iespējas autentiskāk nodot šī laikmeta noskaņu, kā arī neaizmirsa pievienot dažus modernus elementus, piemēram, interjera dizainā harmoniski integrētu multimediju sistēmu.
Mūsdienu modifikācija, kā jūs droši vien jau sapratāt no nosaukuma, atteicās no iekšdedzes dzinēja par labu elektromotoram. Vienīgais agregāts, kas atrodas uz automašīnas aizmugurējās ass ar 108 kW jaudu, darbojas kā motors. vai 147 ZS un 255 ņūtonmetru griezes moments.
Tajā pašā laikā tīri apkārtnei tika pievienota mehāniskā četrpakāpju pārnesumkārba, kas palīdz organizēt dinamiskāku automašīnas iedarbināšanu. Lēmums, jāatzīst, ir nestandarta, par ko modeļa inženierus un konstruktorus var tikai uzslavēt.
Runājot par Opel Manta GSe ElektroMOD izskatu, automašīna ir pelnījusi retro modeļa statusu. Dizaineri centās pēc iespējas autentiskāk nodot šī laikmeta noskaņu, kā arī neaizmirsa pievienot dažus modernus elementus, piemēram, interjera dizainā harmoniski integrētu multimediju sistēmu.