Sedans un hečbeks Toyota: dalīta izvēle
Desmitās paaudzes Toyota Corolla šī japāņu ražotāja sedanu un hečbeku nobīdīja vēl tālāk viens no otra, kas sarežģīja jau tā grūto pircēja izvēli.
Baidoties ar konservatīvismu atbaidīt potenciālos pircējus un lai popularizētu savu jauno produktu, hečbeks tika izveidots. dots jauns nosaukums "Auris". Sākotnēji, acīmredzot pieņemot nākamo pircēju sociālo statusu, sedans, cita starpā, saņēma budžeta paketi, un hečbekam tika apzināti "atņemts" šāds iespēju komplekts. gaisa spilveni un gaisa kondicionēšanas klātbūtne pat minimālajā konfigurācijā Desmitās sērijas Corolla izskatās ļoti līdzīga cienījamajam Camry, tikai samazinātā formātā. Tas attiecas arī uz automašīnas iekšējo tilpumu. Runājot par braukšanas veiktspēju un komfortu, jaunā Corolla tradicionāli ir pelnījusi visskaistākos vārdus. "Toyota Corolla", pirmkārt, pretendē uz ģimenes auto, kur prioritātes ir ērta un nesteidzīga braukšana."Auris" ir auto cilvēkiem ar nedaudz atšķirīgu raksturu.
Tās saimnieki, iespējams, ir jaunāki un aktīvāki gan dzīvē, gan ceļā. Sedana un hečbeka interjeri ir ļoti līdzīgi, un nelielas atšķirības var salīdzināt ar domuzīmēm portretā un ne vairāk. Hečbeks ir nedaudz augstāks (plus 45 mm no Corolla), un tam ir stingrāka piekare. Bagātākais Auris aprīkojums, kurā līdzās ļoti vērtīgām iespējām, starp kurām ir pat GSM auto signalizācija, var lepoties ar tādām Krievijas ceļiem ļoti pretrunīgām iespējām, piemēram, kruīza kontrole, gaismas un lietus sensori, kā arī kā pašam aptumšojošs atpakaļskata spogulis. Šādu papildu iespēju komplekts var radīt papildu samaksu 50-60 tūkstošus rubļu, un tas nav nemaz tik maz.Iespējams, Corolla desmitā paaudze var vainot nelielu dzinēju un transmisiju izvēli. Apjomi 1.4 un 1.6 ar mehāniku un “robotu” nevar nosaukt par lielu dažādību, bet tas, kas ir, ir radīts tā, lai apmierinātu lielāko daļu šī zīmola cienītāju. Corolla un Auris iegādes finansiālā puse var būt izvēles problēma tikai tad, ja dzinēja darba tilpums 1400 cc.
Šeit esošais hečbeks piespiedīs banknošu skaitītāju pie autosalona kases vismaz četrdesmit tūkstošus rubļu vairāk skaitīt pret sedanu.Izvēloties starp Corolla un Auris, jāturas pie principa, ka automašīnai jābūt kaut cik līdzīgai īpašnieks: raksturā, braukšanas stilā un temperamentā. Psihologi saka, ka cilvēks ar pareizo izvēli tiek noteikts tikai sešās sekundēs. Lai par to pārliecinātos, pietiek paskatīties uz tuvējo Corolla un Auris. Rakstā tika izgaismota tehniskā puse, bet teikt: "Tas ir mans!" jums vajadzētu pietikt ar sešām sekundēm.
Baidoties ar konservatīvismu atbaidīt potenciālos pircējus un lai popularizētu savu jauno produktu, hečbeks tika izveidots. dots jauns nosaukums "Auris". Sākotnēji, acīmredzot pieņemot nākamo pircēju sociālo statusu, sedans, cita starpā, saņēma budžeta paketi, un hečbekam tika apzināti "atņemts" šāds iespēju komplekts. gaisa spilveni un gaisa kondicionēšanas klātbūtne pat minimālajā konfigurācijā Desmitās sērijas Corolla izskatās ļoti līdzīga cienījamajam Camry, tikai samazinātā formātā. Tas attiecas arī uz automašīnas iekšējo tilpumu. Runājot par braukšanas veiktspēju un komfortu, jaunā Corolla tradicionāli ir pelnījusi visskaistākos vārdus. "Toyota Corolla", pirmkārt, pretendē uz ģimenes auto, kur prioritātes ir ērta un nesteidzīga braukšana."Auris" ir auto cilvēkiem ar nedaudz atšķirīgu raksturu.
Tās saimnieki, iespējams, ir jaunāki un aktīvāki gan dzīvē, gan ceļā. Sedana un hečbeka interjeri ir ļoti līdzīgi, un nelielas atšķirības var salīdzināt ar domuzīmēm portretā un ne vairāk. Hečbeks ir nedaudz augstāks (plus 45 mm no Corolla), un tam ir stingrāka piekare. Bagātākais Auris aprīkojums, kurā līdzās ļoti vērtīgām iespējām, starp kurām ir pat GSM auto signalizācija, var lepoties ar tādām Krievijas ceļiem ļoti pretrunīgām iespējām, piemēram, kruīza kontrole, gaismas un lietus sensori, kā arī kā pašam aptumšojošs atpakaļskata spogulis. Šādu papildu iespēju komplekts var radīt papildu samaksu 50-60 tūkstošus rubļu, un tas nav nemaz tik maz.Iespējams, Corolla desmitā paaudze var vainot nelielu dzinēju un transmisiju izvēli. Apjomi 1.4 un 1.6 ar mehāniku un “robotu” nevar nosaukt par lielu dažādību, bet tas, kas ir, ir radīts tā, lai apmierinātu lielāko daļu šī zīmola cienītāju. Corolla un Auris iegādes finansiālā puse var būt izvēles problēma tikai tad, ja dzinēja darba tilpums 1400 cc.
Šeit esošais hečbeks piespiedīs banknošu skaitītāju pie autosalona kases vismaz četrdesmit tūkstošus rubļu vairāk skaitīt pret sedanu.Izvēloties starp Corolla un Auris, jāturas pie principa, ka automašīnai jābūt kaut cik līdzīgai īpašnieks: raksturā, braukšanas stilā un temperamentā. Psihologi saka, ka cilvēks ar pareizo izvēli tiek noteikts tikai sešās sekundēs. Lai par to pārliecinātos, pietiek paskatīties uz tuvējo Corolla un Auris. Rakstā tika izgaismota tehniskā puse, bet teikt: "Tas ir mans!" jums vajadzētu pietikt ar sešām sekundēm.