No konveijera noripojis pirmais jaunā 'Opel Mokka X' eksemplārs
Kompānija "Opel" šoruden notiekošajā Parīzes autoizstādē prezentēs jauno elektromobili "Ampera-e". Kompaktais hečbeks ir pārveidots "Chevrolet Bolt" modelis, kas drīzumā nonāks tirdzniecībā ASV.
"Opel Ampera-e" ir aprīkots ar elektromotoru, kas attīsta 204 zirgspēku jaudu un 360 ņūtonmetru griezes momentu. No vietas līdz 50 km/h tas paātrinās 3,2 sekundēs, bet no 80 līdz 120 km/h – 4,5 sekundēs. Maksimālais braukšanas ātrums – 150 km/h. Bez atkārtotas uzlādes ar 60 kWh litija jonu akumulatoru komplektu ražotājs sola, ka elektromobilis spēs nobraukt līdz 320 km distanci.
"Opel" norāda, ka "Ampera-e" dinamiskie raksturlielumi ir salīdzināmi ar šīs markas jaudīgākajām un sportiskākajām modifikācijām. Autoražotājs publicējis video, kurā "Ampera-e" 30 metru distancē paātrinājumā uzvar "Insignia OPC" modifikāciju, "Astra OPC" hečbeku, rallijam sagatavoto "Adam R2" un salonauto sacīkstēm pielāgoto "Astra TCR".
Pagaidām "Opel" neatklāj, kad "Ampera-e" nonāks tirdzniecībā. Jāatzīmē, ka šī modeļa līdzinieks "Chevrolet Bolt" ASV tirgū maksā 37 500 dolāru (33 203 eiro).
Atgādinām, ka līdz 2014. gadam "Opel" ražoja pirmās paaudzes "Ampera" modeli, kas bija ar hibrīda spēka agregātu – tas apvienoja 1,4 litru benzīna dzinēju, 160 ZS elektromotoru un 16 kWh akumulatoru komplektu. Tikai ar elektroenerģiju tas bija spējīgs nobraukt līdz 60 km distanci, bet iekšdedzes dzinējs darbojās tikai elektrības ražošanai, nevis vilkmes novadīšanai uz riteņiem. Samērā zemā pieprasījuma dēļ "Opel Ampera" drīz vien tika noņemts no ražošanas konveijera.
"Opel Ampera-e" ir aprīkots ar elektromotoru, kas attīsta 204 zirgspēku jaudu un 360 ņūtonmetru griezes momentu. No vietas līdz 50 km/h tas paātrinās 3,2 sekundēs, bet no 80 līdz 120 km/h – 4,5 sekundēs. Maksimālais braukšanas ātrums – 150 km/h. Bez atkārtotas uzlādes ar 60 kWh litija jonu akumulatoru komplektu ražotājs sola, ka elektromobilis spēs nobraukt līdz 320 km distanci.
"Opel" norāda, ka "Ampera-e" dinamiskie raksturlielumi ir salīdzināmi ar šīs markas jaudīgākajām un sportiskākajām modifikācijām. Autoražotājs publicējis video, kurā "Ampera-e" 30 metru distancē paātrinājumā uzvar "Insignia OPC" modifikāciju, "Astra OPC" hečbeku, rallijam sagatavoto "Adam R2" un salonauto sacīkstēm pielāgoto "Astra TCR".
Pagaidām "Opel" neatklāj, kad "Ampera-e" nonāks tirdzniecībā. Jāatzīmē, ka šī modeļa līdzinieks "Chevrolet Bolt" ASV tirgū maksā 37 500 dolāru (33 203 eiro).
Atgādinām, ka līdz 2014. gadam "Opel" ražoja pirmās paaudzes "Ampera" modeli, kas bija ar hibrīda spēka agregātu – tas apvienoja 1,4 litru benzīna dzinēju, 160 ZS elektromotoru un 16 kWh akumulatoru komplektu. Tikai ar elektroenerģiju tas bija spējīgs nobraukt līdz 60 km distanci, bet iekšdedzes dzinējs darbojās tikai elektrības ražošanai, nevis vilkmes novadīšanai uz riteņiem. Samērā zemā pieprasījuma dēļ "Opel Ampera" drīz vien tika noņemts no ražošanas konveijera.